تخته پاک کن وایت بردی دو لایه، سه لایه و جا ماژیک دار

تخته پاک کن وایت برد دارای کاربرد های بسیار گوناگونی می باشد و تقریبا در تمامی آموزشگاه ها، ادارات، مراکز فرهنگی و حتی در خانه ها یافت می شود. گستردگی این محصول به قدری زیاد می باشد که صحبت از اهمیت آن لزومی ندارد. تخته پاک کن وایت برد یا همان پاکن تخته وایت برد وسیله ای بسیار ضروری می باشد که تقریبا در کلیه ی مراکز آموزشی و اداری یافت می شود. از این وسیله به منظور پاک کردن نوشته های روی تخته وایت برد استفاده می شود. بر روی بعضی از مدل های آن جای دو ماژیک وایت برد وجود دارد. همچنین دارای خاصیت مغناطیسی می باشد تا به راحتی در هر جای تخته وایت برد بتوان آن را قرار داد.

چندین سال است که دیگر از تخته سیاه استفاده نمی شود. تخته های گچی جای خود را به تخته های وایت برد داده اند. حتی در آموزشگاه هایی که همچنان از تخته گچی استفاده می شود، در کنار آن تخته وایت برد هم دیده می شود. این مسئله دلایل متنوعی می تواند داشته باشد. سهولت و راحتی استفاده از وایت برد بر تمامی افراد واضح است. در این نوع تخته ها دیگر خبری از پودر های گچ، پراکنده شده در سراسر اتاق و کثیف شدن لباس ها نمی باشد.

در این میان وجود یک تخته پاک کن وایت برد با کیفیت، به شدت احساس می شود. البته افراد بسیاری هستند که جهت  پاک کردن رد ماژیک بر روی تخته از دستمال کاغذی استفاده می کنند. اما این روش نه تنها تخته را به اندازه ی تخته پاک کن مخصوص وایت برد تمیز نمی کند، بلکه می تواند بر روی سطح تخته ایجاد خط و خش کند. تخته پاک کن اگر از جنس خوبی برخوردار باشد، عملیات پاک کردن تخته وایت برد را سرعت می بخشد.

 

 

تخته پاک کن سورنا دارای خاصیت مغناطیسی می باشد، تا به راحتی در هر جای تخته وایت برد بتوان آن را قرار داد.

 

انواع تخته پاک کن وایت برد

تخته پاک کن ها در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شوند و در بازار موجود هستند. اغلب تخته پاک کن های مغناطیسی جا ماژیک دار و سه لایه، مورد توجه خریداران قرار می گیرند. زیرا از طرفی آهنربای موجود در آن، دسترسی و استفاده از آن را بسیار آسان تر می کند و از سوی دیگر به کمک تخته پاک کن هایی که چند لایه هستند، می توان دقت در عملیات پاک کردن را افزایش داد. زیرا گاها لازم می شود بخش هایی از متن یا تصویر رسم شده بر روی تخته همچنان باقی بمانند. تخته پاک کن ها در رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند و در بازار موجود هستند. تنوع بالای محصولات هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهند. همچنین برخی از این محصولات، امکاناتی مانند جای ماژیک و قابلیت مغناطیسی نیز دارند. این مسئله دسترسی راحت تر به ماژیک ها را فراهم می کند.

تخته پاک کن سورنا گزینه بسیار مناسبی برای تمیز کردن تخته وایت برد موجود در مدارس، مجتمع های آموزشی و می باشد. در مدارس قدیم، برای امر آموزش از تخته سیاه استفاده می شده است. تخته های قدیمی حجم زیادی از گرد گچ به جا مانده را روانه ریه معلم و دانش آموزان می کرند. اما امروزه با استفاده از تخته سفید به جای تخته سیاه های قدیمی دیگر خبری از گچ و گرد حاصل از آن نمی باشد. به همین دلیل تهیه ی یک تخته پاک کن مناسب و با کیفیت امری بسیار مهم می باشد. ماژیک های وایت برد خاصیت پاک شوندگی دارند. ولی اگر برای پاک کردن آن از یک تخته پاک کن خوب و با کیفیت استفاده نگردد، رد جوهر ماژیک بر روی سطح وایت برد باقی خواهد ماند. این امر باعث کدر شدن تدریجی تخته می شود.

 

 

 

به کمک تخته پاک کن هایی که چند لایه هستند، می توان دقت در عملیات پاک کردن را افزایش داد.

 

تخته پاک کن وایت برد

داشتن یک تخته پاک کن خوب همچون تخته پاک کن مغناطیسی، چند لایه و مجهز به محل قرار گیری ماژیک ها، می تواند لذت تدریس حضوری درس در کلاس را چندین برابر کند. هنگام تدریس در کلاس، تنها پاک کردن رد ماژیک بر روی تخته مد نظر نمی باشد. بلکه تمیز پاک کردن آن بسیار اهمیت دارد. بسیاری از تخته پاک کن ها با گذر زمان توانایی خود را در پاک کنندگی از دست می دهند. از سوی دیگر، این محصولات با از دست دادن قدرت پاک کنندگی خود، نه تنها تخته را تمیز نمی کنند بلکه باعث پخش شدن جوهر ماژیک بر روی تخته نیز می گردند. همچنین بسیاری از تخته پاک کن ها از مواد بی کیفیت پلاستیکی ساخته میشوند که علاوه بر عملکرد نامطلوب باعث آزار و اذیت مدرس در هنگام تدریس می شوند. استفاده از متریال نرم و با استحکام از جمله ویژگی های یک تخته پاک کن خوب است. که از خستگی و آزرده خاطر شدن دست شما جلوگیری می کند.

تخته پاک کن مغناطیسی سه لایه ی سورنا از کیفیت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است. و به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی یا آهنربایی به راحتی بر روی هر جای تخته متصل می شود و به راحتی و با حداقل صرف نیرو می توان آن را بر روی وایت برد به حرکت درآورد. همچنین قابلیت اتصال این محصول به تخته وایت برد باعث می گردد که همیشه آن را در دسترس داشته باشید.

 

 

مشخصات تخته پاک کن مغناطیسی

تخته پاک کن های سه لایه و دو لایه با قابلیت مغناطیسی، در رنگهای جذاب و شاد تولید می شوند. رنگ بندی این محصولات شامل رنگ های زرد، صورتی، بنفش، قرمز، سبز و… و حتی چند رنگ می باشد. این محصول به صورت مستطیلی و در ابعاد کاملا مناسب برای حمل و استفاده بر روی تخته تولید می گردد. به دلیل اشغال نکردن فضای زیاد، می توان به راحتی آن را در کیف مدرسه جای داد. قسمت پاک کننده تخته این محصول از جنس نمد با کیفیت به صورت سه لایه و دو لایه ساخته شده است. همانطور که قبلا گفته شد با داشتن خاصیت مغناطیسی می توان این محصول را به هر جای تخته و در دسترس، متصل کرد و در زمان نیاز از آن استفاده نمود.

 

همچنین برخی از تخته پاک کن ها امکاناتی مانند جای ماژیک و قابلیت مغناطیسی نیز دارند.

جمع بندی

کاربرد این وسیله بسیار زیاد می باشد و در کلیه ی مراکز و ادارات و حتی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن خاصیت مغناطیسی, می توان آن را در هر نقطه ای از تخته وایت برد متصل کرد. به علاوه یک تخته پاک کن خوب و با کیفیت, می تواند عمر تخته را افزایش دهد و صافی سطح آن را حفظ کند. همچنین بر روی تخته پاک کن سورنا محلی برای قرار دادن دو عدد ماژیک وایت برد وجود دارد. این وسیله دارای ارگونومی مناسب با دست ها می باشد و در رنگ های مختلف، متناسب با هر سلیقه ای عرضه می گردد.