قوانین سایت سورنا

 

قوانین

باسلام و خیر مقدم و تشکر از انتخاب فروشگاه سورنا به عنوان فروشگاه مورد اعتماد شما برای انجام خرید کالا و خدمات و یا بازدید از محتوا

 

قوانین سورنا به شرح ذیل میباشد. لطفا جهت ارائه بهتر خدمات آن را به دقت مطالعه فرمائید.

 

تعاریف

در این بخش واژه هایی که در متن قوانین مورد استفاده قرار میگیرند، تعریف می شود.

 

فروشگاه: فروشگاه آنلاین سورنا

سایت: وب سایت فروشگاه آنلاین سورنا به آدرس www.sorenaplastic.com

محتوای سایت: که شامل متن ، عکس، فیلم و مشخصات فنی یا کلیه مقالات و اخبار درج شد در وبسایت فروشگاه.

کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت سورنا شده باشد، کاربر تلقی می شود.

عضو: کاربری که در قسمت عضویت در سایت فروشگاه ثبت نام کرده باشد عضو نامیده می شود.

مشتری: کاربر یا عضوی که از سایت فروشگاه خرید می نماید.

سفارش: کالا یا خدماتی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

استعلام: ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت احتمالی.

 

تعریف ثبت سفارش و قبول سفارش و عقد قرارداد:

 

قرارداد

 

مشابه داد و ستد ها ی سنتی و فیزیکی، در این محیط اینترنتی و الکترونیکی نیز قوانین تقریبا مشابه و برگرفته از قوانین فیزیکی عرف جامعه می باشد و عقد قرارداد در معاملات الزامی است به این معنی که هرگاه فرد یا گروهی از فرد یا گروه دیگر درخواست کالا یا خدماتی داشته باشد و فرد یا گروه مقابل تقاضا را قبول نماید فرد یا گروه درخواست کننده کالا یا خدمات باید مبلغ معادل درخواست را طبق توافق کتبی یا شفاهی پرداخت نماید و در صورتی که این پروسه تکمیل شود به معنی این است عقد قراردادی صورت گرفته است هر چند که به صورت کتبی امضا نشده باشد. بر همین اساس در بازار آنلاین نیز همین روال شبیه سازی شده و در صورت تکمیل فرایند خرید و ثبت سفارش و عملیات پرداخت وجه، بنا بر این می گذاریم که عقد قراردادی صورت گرفته است و هر دو طرف باید تابع قوانین مربوطه باشند. پس ما از مشتریان عزیز تقاضا داریم قبل از ثبت سفارش، قوانین و مقررات سورنا را به دقت مطالعه نموده و مراحل ثبت سفارش و خرید را به اتمام برسانند.

 

 

 

مراحل ثبت سفارش و خرید

 

ثبت سفارش به معنی مراجعه به بخش محصولات سورنا ، انتخاب کالا، مطالعه مشخصات ثبت مشخصات، صدور فاکتور، پرداخت وجه و اخذ تاییدیه پرداخت وجه می باشد لازم به ذکر است که در صورت عضویت و ثبت مشخصات کامل در سایت فروشگاه سورنا علاوه بر اینکه در خریدهای بعدی مجبور به ورود اطلاعات نمی باشد، می توانند از مزایای آن، از جمله آگاهی از فروشها و تخفیفات ویژه بهرمند شود و به فروشگاه سورنا اجازه برقراری ارتباط با ایشان را می دهند.

مشتریان در هنگام ثبت سفارش حتما باید مشخصات و آدرس محل خود را به صورت دقیق ثبت نمایند، در غیر اینصورت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان خواهد بود.

 

روشهای پرداخت :

 

سورنا به منظور رفاه حال مشتریان عزیز جهت پرداخت وجه روش زیر را فراهم نموده است.

 

پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه بانکی سایت فروشگاه سورنا)

 

روش های ارسالی سورنا:

حمل و نقل

کلیه سفارشات به سه دسته تقسیم بندی می گردد:ارسال فوری، ارسال عادی، ارسال رایگان

مشتریان به دلخواه و با توجه به محصول خریداری شده می توانند هریک از سه روش را انتخاب نمایند. هزینه ارسال فوری معمولا از طریق شماره تماسی که در سیستم ثبت سفارش درج شده است با مشتری هماهنگ می گردد.

 

ارسال محصولات خریداری شده به استانهای به غیر از تهران و البرز از طریق ناوگان پست جمهوری اسلامی ایران، شرکت تیپاکس و باربری بوده و بسته به محصول خریداری شده و با توجه به ارزش مالی محصول، فروشگاه سورنا سفارش را تا سقف ممکن بیمه می کند ولی در صورت وقوع حادثه احتمالی، فروشگاه هیچ گونه مسئولیت قبول نکرده و پرداخت بیمه به عهده ناوگان حمل و نقل و پستی بوده ولی فروشگاه به لحاظ تعهد رفاه مشتری و مشتری مداری از شرکتهای حمل و نقل پیگیری خواهد کرد.

در صورت انتخاب گزینه ارسال عادی و یا ارسال رایگان زمان تحویل کالا حداکثر یک هفته بوده و مشتری حق هیچگونه اعتراض نخواهد داشت.

هزینه ارسال در صورت اطلاع رسانی نکردن قوانین ارسال رایگان در فروشگاه سورنا پس از هماهنگی با مشتری ارسال خواهد کرد و در ضمن لازم به توضیح است که همواره امکان مذاکره برای ارسال رایگان کالاها برای تمام نقاط کشور وجود دارد.

 

مدت زمان تحویل سفارش :

 

سفارشهای استان تهران و البرز :

مدت زمان تحویل کالا در این استانها از ۵ ساعت کاری تا ۳ روز کاری می باشد و لازم به ذکر است حضور مشتریان عزیز در این بازه زمانی در محل تحویل کالا الزامی است، در غیر این صورت هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری است. ساعات تحویل کالا از ساعت ۹:۳۰ صبح لغایت ۲۰:۰۰ شب می باشد .

 

سفارشهای استانهای به غیر از تهران و البرز :

سفارش هایی که بعد از ساعت ۱۲:۰۰ ثبت شده باشند به محض پردازش بعد از روز ثبت سفارش تحویل ناوگان پستی شده و تصویر حواله را به مشتری عزیز ارسال خواهد کرد.

 

 

 

نکات مهم:

 

طبق دستورالعمل پلیس فتا کلیه سفارشاتی که به صورت آنلاین اتفاق می افتد و پرداخت نیز به صورت آنلاین انجام می شود، ارائه اصل کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده است و پرداخت آن را به صورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا را فرد دیگری تحویل بگیرد، باید از طریق پنل ایمیل و یا پیامک نام فرد تحویل گیرنده کالا را به فروشگاه سورنا اعلام نمایند، در غیر اینصورت عاملین فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود .

 

شرایط نصب و راه اندازی کالای خریداری شده:

 

کالای خریداری شده از نظر امکان راه اندازی به دو دسته تقسیم می شوند:

 

۱–کالاهایی که صرفا توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش مجاز نصب و راه اندازی می شود.که در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا را شخصا راه اندازی و استفاده نماید، زیرا در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل خواهد شد. در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش مجاز شرکت های تولید کننده کالا، تماس گرفته و تقاضا ی نصب نمایند.

 

۲–کالاهایی که توسط خود مشتری قابل راه اندازی و استفاده بوده و نیازی به تماس با خدمات پس از فروش برای نصب و راه اندازی ندارند.

 

از توجه شما کمال تشکر را داریم.