همه نکاتی که برای خرید لوازم تحریر مدرسه باید بدانید!

یکی از جذاب ترین خریدها برای اغلب افراد، به خصوص در هنگام شروع سال تحصیلی جدید، خرید لوازم التحریر می باشد. در واقع خرید نوشت افزار، محدودیت سنی و زمانی ندارد و در تمام سنین، تنها بر اساس علاقه اشخاص، می توانند از نوشت افزار به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود استفاده نمایند. در حال حاضر تنوع محصولات لوازم التحریر در بازار بسیار زیاد می باشد و برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند. به همین دلیل والدین در هنگام خرید نوشت افزار و کاور کاغذ A4 برای فرزندان خود، دچار سردرگمی فراوانی می شوند، این سردرگمی در ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید به اوج خود می رسد. برای والدین بسیار مهم است که لوازم خریداری شده، کاربردی بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا فرزندانشان در هنگام استفاده از این لوازم و وسایل دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.

 

دلایل استفاده همه افراد از لوازم التحریر

شاید جالب باشد که بدانید لوازم التحریر موجب بهبود و افزایش مهارت های اجتماعی افراد می گردد. وقتی که شخصی اقدام به خرید مداد یا قلم می‌کند، از قلم خود در جهت نوشتن استفاده می کند در نتیجه مهارت در نوشتنش افزایش می یابد. مانند خرید لوازم دیگر، خرید نوشت افزار، بیان‌کننده شخصیت اشخاص است. لوازم التحریر ها در طیف گسترده ای در رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارند و انتخاب یک وسیله بر اساس سلیقه شخص صورت می‌گیرد و قادر می باشد به خوبی روحیات فرد را نشان دهد.

شاید با این تجربه رو به رو شده باشید که در یک روز عادی با تماشای فروشگاه لوازم التحریر، حس بهتری پیدا کرده اید. خرید نوشت افزار و تماشای آن ها می تواند حس و حال اشخاص را بهبود بخشد. اشخاصی که لوازم التحریر را به میزان زیادی خریداری می کنند، در واقع شیفتگی بیش‌ از حد خود را به این ابزار و وسایل نشان می دهند. حس و حال خوبی که در هنگام خرید دارند، آنان را ترغیب به خرید دوباره و دوباره می کند.

 

 

 

می توان از نوشت افزار به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود استفاده نمایید.

 

مهم‌ترین نکات در خرید لوازم التحریر برای فرزندان

نوشت افزار انتخابی، باید متناسب با سن فرزندان باشد

قبل از خرید هرگونه نوشت افزار، والدین باید توجه داشته باشند که آیا لوازم انتخابی با سن فرزندشان متناسب است یا خیر. هرچه فرزند سن کمتری داشته باشد، باید به نکات ایمنی توجه بیشتری داشت. برای مثال بهتر است برای سنین کم نوشت افزار نرم و بدون حاشیه های تیز و برنده خریداری نمود. همچنین مواد اولیه برخی از ماژیک ها و یا مداد شمعی ها ممکن است برای پوست کودکان آلرژی زا باشند. پس مهم است که به هنگام خرید نوشت افزار به مواد اولیه تشکیل دهنده محصول توجه کرد. علاوه بر این رنگ و طرح وسیله انتخابی باید مطابق با سن و سال و روحیات کودک باشد.

 

نوشت‌افزار باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد

اولین نکته برای خرید هرگونه لوازم التحریر کیفیت آن است. شاید مهمترین علل گرایش والدین به محصولات با کیفیت پایین، قیمت کم و زرق و برق آن ها باشد. کیفیت مواد به کار رفته در نوشت افزارها بسیار با اهمیت هستند. بعضی از تولیدکنندگان لوازم التحریر برای کسب سود بیشتر، از مواد اولیه بی کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. همچنین با استفاده از طراحی های ظاهری جذاب برای محصولات خود سعی در بالا بردن فروش خود می کنند. عمر مفید این نوع لوازم التحریر بسیار کم میباشد.

 

 

 

انتخاب دقیق تر لوازم التحریر برای کودکان

کودکان از نظر فیزیکی به نسبت بزرگسالان، حساس تر می باشند و توجه به سلامت آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. اغلب تولیدات لوازم التحریر برندهای معتبر دارای کیفیت مرغوبی هستند و از مواد اولیه استاندارد برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. همچنین با عدم استفاده از مواد شیمیایی مضر، در صورت هرگونه تماس با پوست، هیچ‌گونه حساسیت یا بیماری در کودک ایجاد نمی شود. علاوه بر این بوی نامطبوعی از لوازم ساطع نمی گردد و مصرف کننده را آزار نمی دهد. در انتخاب نوشت افزار کوچک مانند پاک‌کن، تراش و… دقت بیشتری باید انجام گیرد. ممکن است لوازم انتخاب شده توسط کودک خورده و بلعیده شود. بهتر است لوازم التحریر با ابعاد بزرگتر، جنس محکم تر و رنگ های شادتر برای کودکان انتخاب گردد.

 

خرید نوشت افزار و تماشای آن ها می تواند حس و حال اشخاص را بهبود بخشد.

 

نکات مهم در خرید انواع ماژیک

از مهم ترین نکات در خرید انواع ماژیک به خصوص ماژیک وایت برد، درپوش مناسب محصول و ضد حساسیت و غیر سمی بودن جوهر آن است. هنگام خرید ماژیک باید به نکات درج شده بر روی بسته بندی محصول دقت کنید. همچنین توجه داشت باشید که ماژیک تخته وایت برد به راحتی از روی تخته وایت برد پاک گردد و هنگام پاک کردن با تخته پاک کن از خود رد به جا نگذارد. همچنین استفاده از تخته پاک کن با کیفیت و طراحی ظاهری مناسب امری بسیار مهم محسوب می شود.

 

 

خرید کلاسور و کاور کاغذ A4

از مهمترین لوازمی که به خصوص برای نوجوانان مقطع ششم به بالا و دبیرستانی ها، حتی دانشجویان بسیار مهم و کارآمد است کاور کاغذ A4 و کلاسور می باشد. کاور سورنا با بهره گیری از کیفیت ساخت بالا از مزیت های فراوانی برخوردار است. در ساخت این کاور کاغذ A4 از مواد اولیه ی ضد آلرژی استفاده شده است که در هنگام استفاده برای مصرف کنندگان ایجاد هیچ گونه مشکلی تنی کند. همچنین کاور پلاستیک در رنگ ها و طرح های مختلف، هر مصرف کننده ای با هر سلیقه ای را راضی می کند. شما با تهیه ی کلاسور دلخواه خود و خرید یک بسته کاور کاغذ A4 شفاف می توانید جزوات خود را به طور منظم دسته بندی کرده و توسط کاور کاغذ A4 محافظت کنید.

 

کاور سورنا با بهره گیری از کیفیت ساخت بالا از مزیت های فراوانی برخوردار است.

 

جمع بندی

محصولات بسیار متنوعی در فروشگاه های لوازم التحریر وجود دارند و مارک های متنوع و محصولات مختلفی به صورت یکجا در این مراکز فروش ارائه می گردند. همین موضوع موجب می شود تا والدین و دیگر اشخاص در حین خرید، حق انتخاب خیلی زیادی داشته باشند. در هنگام خرید باید به دقت به کیفیت اجناس توجه کنید. به طور مثال، کاور سورنا به عنوان یک کاور کاغذ A4 از شفافیت و استحکام بالایی برخوردار است و از جزوات دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی محافظت می کند.